FAQ

Hier geven wij antwoord op de meest gestelde vragen over onze diensten en landingspagina’s.
Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact op.

Gevonden wat je zocht?

Laat dan vandaag nog jouw landingspagina bouwen!

Ja, ik wil meer Leads!

Vul je e-mailadres in om jouw gratis prijsopgave te ontvangen
NU AANVRAGEN
Dit is een tijdelijk aanbod, op basis van beschikbaarheid.

De advertentie en campagne reviews zijn extra diensten in de Professional en Premium pakketten, waarbij onze experts je advertentie, traffic source, customer journey, etc. onder de loep nemen. Op basis van de bevindingen ontvangt je een rapport met aanbevelingen voor optimalisatie.

Responsive design houdt in dat je landingspagina zich aanpast aan de schermgrootte waarop deze wordt bekeken. Al onze landingspagina’s zijn qua design en functionaliteit geoptimaliseerd voor alle apparaten. Dus ook smartphones en tablets.

Ja, binnen de wijzigingen die je in je pakket kunt maken mag je de pagina ook volledig laten aanpassen voor een nieuwe campagne. je oude landingspagina komt dan te vervallen, dus wanneer je deze wilt behouden dien je een nieuw pakket aan te schaffen.

Ja, voor een overzicht van landingspagina’s klik je op deze link: Landingspagina voorbeelden

Voorbeelden worden alleen met toestemming vooraf geplaatst.

Jazeker. Wanneer jij je pakket wilt beëindigen kun je ons een e-mail sturen. Wij beëindigen je pakket dan direct zonder opzegtermijn. Bij maandelijkse incasso wordt je betaling stopgezet en bij jaarlijkse vooruitbetaling ontvang je restitutie voor de overgebleven maanden binnen jouw pakket.

Daarna halen wij je landingspagina offline, maar houden deze wel in ons archief. Mocht je weer willen starten dan staat je landingspagina binnen een dag weer online.

Je website voldoet waarschijnlijk prima als informatiebron voor je potentiële klanten. Maar wanneer je betaalde traffic (via bijvoorbeeld Google Adwords of Facebook advertenties) naar je gewone website stuurt is dat zonde van je geld.

Voorbeelden waarom je website niet geschikt is:

  • Veel afleiding door bijvoorbeeld het navigatiemenu
  • Trage laadtijd, waardoor de bezoeker voortijdig weg klikt
  • De inhoud van je website/pagina sluit niet aan bij het aanbod in de advertentie
  • Er is geen duidelijke ‘Call To Action’ die bezoekers aanspoort tot actie
  • Er is geen invulformulier of het formulier is te lang/onduidelijk
  • Uw website wordt niet getest op wat wel of niet werkt

Dat mag, maar het is niet verplicht. Uiteraard dragen een bedrijfslogo en afbeeldingen van je product of dienst bij aan de uniformiteit van je campagne.

Wanneer je geen afbeeldingen aanlevert gebruiken wij onze eigen bibliotheek en kiezen wij afbeeldingen die passen bij je aanbod en uitstraling.

Dat doen onze copywriters voor je. Wij zorgen voor een perfect match tussen je advertentieboodschap en landingspagina. Uiteraard mag je ook je eigen input geven.

De landingspaginateksten (ook wel copy genoemd) worden als onderdeel van je landingspagina ook getest door middel van A/B testing.

Call To Action is de Engelse vertaling van Oproep Tot Actie (afgekort CTA).  Het is een marketingterm en dient om de ontvanger van de reclameboodschap over te halen om actie te ondernemen. Bijvoorbeeld het aanvragen van een offerte of het bestellen van een product..

Call to action komt voor in woorden en beelden. Woorden als: bestel hier, doe het nu. Wanneer een potentiële klant op de call to action ingaat, vindt de conversie plaats van bezoeker naar klant of lead. Een Call tot action wordt voor directe verkoop, andere commerciële en niet-commerciële doelen ingezet.

Zodra er een nieuwe lead is gegenereerd door jouw landingspagina, ontvang je automatisch een e-mail met daarin de gegevens van je potentiële klant.

Daarnaast is het voor Premium gebruikers ook mogelijk om de e-mailmartketing software van MailChimp te koppelen en het bekende CRM Salesforce.

Jazeker, door middel van een CNAME verwijzing koppelen wij je landingspagina aan een subdomein, bijvoorbeeld actie.uwdomeinnaam.nl of offerte.uwdomeinnaam.nl. Het is ook mogelijk om de landingspagina op je volledige domeinnaam te plaatsen als vervanging van de voorpagina van je website.

Wij hosten de landingspagina voor je, maar door de verwijzing lijkt het dus alsof hij op jouw website staat.

Nee, je landingspagina’s worden gehost op de krachtige Amazon + Google Cloud servers. Deze infrastructuur garandeert een bijna perfect uptime van 99.9999% en je landingspagina laadt razendsnel in. Iedere hapering of vertraging in je landingspagina kost je conversies en onnodig advertentiebudget.

Daarnaast maken wij gebruik van een aantal tools voor bijvoorbeeld het A/B testen en de rapportage, die gekoppeld zijn aan je landingspagina.

Uiteraard kun je wel gewoon je eigen domeinnaam gebruiken.

A/B testen (ook wel bekend als splittesten) is een methode waarbij 2 versies van een web- of landingspagina met elkaar worden vergeleken om te zien welke het beste presteert. Hierbij worden data en statistieken gebruikt om te bevestigen dat bepaalde veranderingen (in design of inhoud) de conversie ratio verbeteren.

In een A/B test maken we een kopie van de landingspagina, maar met een wijziging. Dit kan bijvoorbeeld een andere koptekst zijn of een andere kleurstelling. Vervolgens sturen we 50% van de traffic naar variant A en 50% naar variant B.

We verzamelen data over hoe bezoekers op de verschillende varianten reageren. Deze data wordt verzameld en op basis van het resultaat kunnen we zien of een bepaalde wijziging een positieve, negatieve of geen invloed heeft op bijvoorbeeld de conversie.

Conversie betekent letterlijk omzetting. Bijvoorbeeld het omzetten van een bezoeker in een lead of een klant. In de wereld van marketing is een conversie:

Het punt waarop de ontvanger van een marketingbericht de gewenste actie uitvoert.

Op een website of landingspagina is dat bijvoorbeeld het achterlaten gegevens of een bestelling doen.

Een lead (ook wel prospect genoemd) is een potentiële klant die uit interesse voor je product of dienst zijn of haar gegevens heeft achtergelaten. Leads kunnen binnenkomen op verschillende manieren, bijvoorbeeld:

  • Via een formulier op een landingspagina
  • Via de contactpagina van je website
  • Als referentie van een bestaande klant

Deze leads kun je vervolgens benaderen voor een verkoopgesprek, een offerte sturen, een marketingactie sturen etc.

Een landingspagina is een webpagina waar een bezoeker op ‘landt’. De landingspagina staat los van je website en is gemaakt voor slechts 1 enkel doel. Dit betekent dat je landingspagina bijvoorbeeld geen navigatie menu heeft, zoals je gewone website. De reden hiervoor is het beperken van de opties voor je bezoekers, waardoor ze gestuurd worden naar het conversiedoel.

Er zijn 2 basisvormen van landingspagina’s:

  1. Click Through (doorklik) landingspagina’s
  2. Lead Generation landingspagina’s

Click Through landingspagina’s (zoals de naam al zegt) hebben als doel de bezoeker te overtuigen door te klikken naar een nieuwe pagina. Dit soort pagina’s worden vaak gebruikt in e-commerce trajecten. Ze warmen de bezoeker op (pre-selling) en brengen ze dichter naar hun aankoopbeslissing.

Een veel gemaakte fout is dat advertentie traffic rechtstreeks naar een bestelpagina of registratieformulier wordt gestuurd. Dit resulteert in slechte conversies, omdat de advertentie niet voldoende informatie bevat voor de bezoeker om een weloverwogen beslissing te nemen.

Lead Generation landingspagina’s worden gebruikt om data te verzamelen, zoals een naam en e-mailadres. Het enige doel van dit soort landingspagina’s is het verzamelen van informatie, waarmee je in contact kunt komen met je potentiële klant voor sales- of marketingdoeleinden.

Een Lead Generation landingspagina bevat een invulformulier en een beschrijving van wat de bezoeker krijgt in ruil voor zijn persoonsgegevens. Voorbeelden hiervan zijn:

  • Offerte of prijsopgave
  • Kortingsbon
  • Gratis consult
  • Demonstratie van product of dienst
  • Deelname aan wedstrijd
  • Registratie voor webinar
  • Gratis proefperiode
  • E-book, rapport of whitepaper

Ja, ik wil meer Leads!

Vul je e-mailadres in om jouw gratis prijsopgave te ontvangen
NU AANVRAGEN
Dit is een tijdelijk aanbod, op basis van beschikbaarheid.

Ja, ik wil 100% commissie!

Vul je e-mailadres in om je aan te melden voor ons partner programma
NU AANVRAGEN

Wat kost het?

Vul je e-mail in voor jouw prijsopgave
MAAK MIJN PRIJSOPGAVE!
Je wordt direct doorgestuurd naar het formulier voor de prijsopgave