FAQs

Wat houden de advertentie en campagne reviews in?

De advertentie en campagne reviews zijn extra diensten in de Professional en Premium pakketten, waarbij onze experts je advertentie, traffic source, customer journey, etc. onder de loep nemen. Op basis van de bevindingen ontvangt je een rapport met aanbevelingen voor optimalisatie.

Wat is responsive design?

Responsive design houdt in dat je landingspagina zich aanpast aan de schermgrootte waarop deze wordt bekeken. Al onze landingspagina's zijn qua design en functionaliteit geoptimaliseerd voor alle apparaten. Dus ook smartphones en tablets.

Kan ik mijn pakket tussentijds stopzetten?

Jazeker. Wanneer jij je pakket wilt beëindigen kun je ons een e-mail sturen. Wij beëindigen je pakket dan direct zonder opzegtermijn. Bij maandelijkse incasso wordt je betaling stopgezet en bij jaarlijkse vooruitbetaling ontvang je restitutie voor de overgebleven maanden binnen jouw pakket. Daarna halen wij je landingspagina offline, maar houden deze wel in ons archief. Mocht je [...]

Waarom is mijn website niet geschikt als landingspagina?

Je website voldoet waarschijnlijk prima als informatiebron voor je potentiële klanten. Maar wanneer je betaalde traffic (via bijvoorbeeld Google Adwords of Facebook advertenties) naar je gewone website stuurt is dat zonde van je geld. Voorbeelden waarom je website niet geschikt is: Veel afleiding door bijvoorbeeld het navigatiemenu Trage laadtijd, waardoor de bezoeker voortijdig weg klikt De inhoud [...]

Moet ik ook afbeeldingen aanleveren?

Dat mag, maar het is niet verplicht. Uiteraard dragen een bedrijfslogo en afbeeldingen van je product of dienst bij aan de uniformiteit van je campagne. Wanneer je geen afbeeldingen aanlevert gebruiken wij onze eigen bibliotheek en kiezen wij afbeeldingen die passen bij je aanbod en uitstraling.

Wie schrijft de tekst voor mijn landingspagina?

Dat doen onze copywriters voor je. Wij zorgen voor een perfect match tussen je advertentieboodschap en landingspagina. Uiteraard mag je ook je eigen input geven. De landingspaginateksten (ook wel copy genoemd) worden als onderdeel van je landingspagina ook getest door middel van A/B testing.

Wat is een Call-To-Action?

Call To Action is de Engelse vertaling van Oproep Tot Actie (afgekort CTA).  Het is een marketingterm en dient om de ontvanger van de reclameboodschap over te halen om actie te ondernemen. Bijvoorbeeld het aanvragen van een offerte of het bestellen van een product.. Call to action komt voor in woorden en beelden. Woorden als: [...]

Hoe ontvang ik mijn leads?

Zodra er een nieuwe lead is gegenereerd door jouw landingspagina, ontvang je automatisch een e-mail met daarin de gegevens van je potentiële klant. Daarnaast is het voor Premium gebruikers ook mogelijk om de e-mailmartketing software van MailChimp te koppelen en het bekende CRM Salesforce.